Välkommen till min nya blogg!

Hej!

Mitt namn är Lisa Nilsson. Jag vet precis vad du tänker;

"Ännu en tjej som ska blogga om mode, skönhet och massa annan trams"'

 

 

 

Men där har du fel. Jag är nänligen inte en av de tjejerna. Utan min blogg kommer först och främst innehålla texter som beskriver vad jag har i mitt huvud, vad som händer i mitt liv. Men även kanske ett och annat inlägg om spel. Då jag är en trogen spelnörd 😜

 

Så har du kommit hit för att läsa om typiskt "tjejsaker", så har du kommit fel. Jag ber om ursäkt.

Men har du kommit hit för att veta mer om vad som händer i mitt huvud och i mitt liv, fortsätt läsa 😄

 

 

Puss på er!

Blogg.se
2019-03-05 @ 23:19:15
URL: http://blogg.se

Lycka till med din nya blogg!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

snuttekakan.blogg.se

Hej! Mitt namn är Lisa Nilsson, och denna blogg kommer först och främst handla om mitt liv, vad som försiggår i mitt huvud, mina tankar och min vardag.

RSS 2.0